مرحبا بك نتمني التسجيل معنا فخطوات التسجيل بسيطة جدا وننتظر تفاعلك ومشاركاتك .. والله الموفق .. ادارة الموقع

رياضي - ثقافي - اجتماعي


    وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    شاطر
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الجمعة يناير 07, 2011 2:13 am

    سلام عليكم

    جائتنا اخبار سعيده
    من وعد صريح من حسن مراد عضو المجلس الحالي

    بانه سيعمل جاهدا لرجوع فريق الرياضة للجميع للتدريب علي ملعب الترتان مرة اخري وصرح مصدر الخبر ان القرار سيصدر في غضون اسبوع واحد فقط

    بعد ما قام السيد محمد هريدي بايقاف النشاط بسبب عضو واحد اكيد الجميع يعرفه اول حرف يبدء من اسمه
    شكري أغا


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    شكرى رمضان أغا

    عدد المساهمات : 174
    نقاط : 196
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 6
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    أسمع كلامك أصدقك أشوووووووف أمورك أستعجب

    مُساهمة من طرف شكرى رمضان أغا في الجمعة يناير 07, 2011 4:31 pm




    الأستاذ الفاضل / مدير الموقع ...
    الكلام ده جبته منين مين ضحك عليك وقالك الكلام ده إذا
    كان الأستاذ الفاضل / حسن مراد متضامن معاه فى هـــذا
    القرار بلاش حد يضحك عليكم الكلام ده مش حقيقى نشـــاط
    رياضه الجميع أيه اللى هيرجعه عضو المجلس هو بعد قرار
    رئيس النادى حد يقدر يعدل فيه أى حاجه فى المشمش وعلى
    رأى المثل .......
    أسمع كلامك أصدقك أشوووووووف أمووووووورك أستعجب .
    وعاوز اقولك حاجه كويسه جداً هى لاتصدق أى شىء من أساسه
    من ناحيه أى عضو مجلس إداره عاوز تصدق أى حاجه تكــون
    اللى صدره من رئيس النادى فقط علشان هو كل حاجـــه فى
    النادى بدون مبالغه وهذه هيه ده الحقيقيه اللى الكــل
    عارفها ... وعجبى يازمن .......





    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الجمعة يناير 07, 2011 5:19 pm

    شكرا شكري علي المشاركة
    ومفيش حد ضحك عليا

    علي راي المثل

    الميه تكدب الغطاس

    والايام قادمة


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع

    عضو عامل

    عدد المساهمات : 44
    نقاط : 59
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 15
    تاريخ التسجيل : 31/10/2010

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف عضو عامل في الجمعة يناير 07, 2011 5:42 pm

    على فكرة ممكن حسن مراد هيفضل ورا هريدى لحد ما يوافق وبعدين هيخرج للاعضاء يقولهم انا عملت الى انتم عايزينة يا اعضاء النادى وحاربت هريدى علشان خاطركم
    انتخبونى فى الرياسة تجدوا ما يسركم
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في السبت يناير 08, 2011 5:35 am

    فلا معلومتك صحيحة

    عضو عامل
    جائتنا اخبار بان حسن مراد سيشارك في الانتخابات القادمة علي مقعد الرياسة

    بس انا اشك في ذلك الخبر والله اعلم


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    شكرى رمضان أغا

    عدد المساهمات : 174
    نقاط : 196
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 6
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رداً مدير الموقع والعضو / الأستاذ

    مُساهمة من طرف شكرى رمضان أغا في السبت يناير 08, 2011 5:54 pm




    السيد / مدير الموقع والعضو / الأستاذ
    أحب أعرفكو حاجه أيه المانع من ترشيح الأستاذ / حسن مــــراد
    على الرئاسه هل يوجد ما يمنع من ترشيحه على الأقل أنـــــــه
    لديه صفات كويسه جداً بخلاف أنه يجيد التعامل مع الأخريــــــن
    بفن عالى ومتحدث لابق ويتشرف هذا المنصب به ولكن به عيـــــب
    وحيد وهو عدم المصدقيه مع الأخرين ممكن والله أعلم لكى لا يزعــل
    أحد منه فى حقيقه الأمر ولازم يعرف أن الأنسان الناحج من صدقه
    مع الأخرين مهما كانت الحقيقه مره وطعمها مر وأنا أول واحــد
    اقف بجانبه أن شاء الله فى ترشيحه على الرئاســه فى الفتــــره القادمه .


    avatar
    منة

    عدد المساهمات : 68
    نقاط : 70
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 12
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف منة في السبت يناير 08, 2011 11:07 pm

    مش عايزين اى حد من المحلس دة كفايه بقى
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الأحد يناير 09, 2011 2:31 am

    شكرا منه وشكري رمضان اغا
    علي المشاركة


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الإثنين فبراير 28, 2011 9:58 pm

    مين اللى قال أن حسن مراد متحدث لبق وكمان يجيد التعامل منع ألأخرين هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
    والله ياشكرى انا سمعته بيسب الدين مرات كتيرررررر وبيطلع أصوات من منخيره
    وبيشتم اعصاء مجلس ألأداره كلهم

    عضو عامل

    عدد المساهمات : 44
    نقاط : 59
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 15
    تاريخ التسجيل : 31/10/2010

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف عضو عامل في الإثنين فبراير 28, 2011 10:43 pm

    ايوة ما كلنا عارفين انة بيشتم وعادى والفاظ واصوات من منخيرة بس هو احسن من هريدى برضة
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الخميس مارس 03, 2011 3:41 am

    لا للمجلس كله

    نريد دم جديد

    مصر تغيرت بعد 25-1-2011

    ونريد ان يتغيب النادي الي الافضل برده


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع

    عضو عامل

    عدد المساهمات : 44
    نقاط : 59
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 15
    تاريخ التسجيل : 31/10/2010

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف عضو عامل في الخميس مارس 03, 2011 8:51 pm

    والله عندك حق
    avatar
    suna

    عدد المساهمات : 1
    نقاط : 1
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 10
    تاريخ التسجيل : 24/03/2011

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف suna في السبت مارس 26, 2011 6:27 pm

    اؤيدك الرأي مدير الموقع ، النادي في حاجة لدم جديد
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الجمعة سبتمبر 02, 2011 2:32 am

    لا نريد اي واحد من المجلس القديم

    كلهم اثبتوا فشلهم


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الجمعة سبتمبر 02, 2011 1:27 pm

    شكرا مدير الموقع انت النهارده بس ابتديت تقدر الامور صح
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: وعد من الاستاذ حسن مراد تاج الدين (وعد صريح وسعيد)

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الأحد سبتمبر 18, 2011 5:27 am

    مش من انهرده والله

    بس الواحد بيدي فرصة واتين وثلاثة للناس

    ولما يبقي خلاص
    لقد نفذ رصيدكم





    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء نوفمبر 21, 2017 6:22 pm