مرحبا بك نتمني التسجيل معنا فخطوات التسجيل بسيطة جدا وننتظر تفاعلك ومشاركاتك .. والله الموفق .. ادارة الموقع

رياضي - ثقافي - اجتماعي


    ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    شاطر
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الخميس مارس 03, 2011 11:13 pm

    قامت سيده بجمع تبرعات فى النادى بإيصالات خاصه بها وغير معتمده من أى جهه ولا تخص النادى حتى (مصوره) تحت سمع وبصر الجميع ألأيصال بعشره جنيه
    ولم يتصدى لها غير عضوه منقبه أسمها سلوى وأستردت المبالغ مره أخرى
    أيه الفوضى ده؟؟؟؟؟؟؟؟
    أنا حسه اننا قعدين فى محطه مصر مش نادى له مجلس منتخب

    احلام

    عدد المساهمات : 25
    نقاط : 37
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 10
    تاريخ التسجيل : 01/03/2011

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف احلام في السبت مارس 05, 2011 6:25 pm

    أم نياظى كتب:
    قامت سيده بجمع تبرعات فى النادى بإيصالات خاصه بها وغير معتمده من أى جهه ولا تخص النادى حتى (مصوره) تحت سمع وبصر الجميع ألأيصال بعشره جنيه
    ولم يتصدى لها غير عضوه منقبه أسمها سلوى وأستردت المبالغ مره أخرى
    أيه الفوضى ده؟؟؟؟؟؟؟؟
    أنا حسه اننا قعدين فى محطه مصر مش نادى له مجلس منتخب
    [color=red]مش هرد عليكيييييييييييييي علشان انت عارفه نفسك وعارفه مين اللي بيمشي المجلس ومين اللي بيلم فلوس [/[size=24]color][/size] geek

    modynmr

    عدد المساهمات : 25
    نقاط : 27
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 10
    تاريخ التسجيل : 09/01/2011

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف modynmr في السبت مارس 05, 2011 9:16 pm

    استاذه احلام موضوع لم الفلوس ده لازم يكون بعلم النادى او بقرار مجلس اداره لكى تنفى الشبهات عنك

    احلام

    عدد المساهمات : 25
    نقاط : 37
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 10
    تاريخ التسجيل : 01/03/2011

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف احلام في الأحد مارس 06, 2011 12:16 am

    modynmr كتب:استاذه احلام موضوع لم الفلوس ده لازم يكون بعلم النادى او بقرار مجلس اداره لكى تنفى الشبهات عنك
    فعلا يا أ.modynmr حضرتك زكرت اساس المشكله بالظبط ..
    وهي ان الحاجه سلوي هي اللي وافقتلي علي لم الفلوس ؟؟ وكمان رئس مجلس الاداره اللي قال بالحرف ( طالما النادي مش هيدفع فلوس اعملوا اللي انتو عايزينوا) وبعدها ام فرج سألتني هتلوا كام؟؟؟ قولتلها 5جنيه من كل واحد لان احنا مش عايزين الا تكلفة الفقرات بس ..وهي الd.j والعرايس والاراجوز و الساحر والحجات دي كلها كانت جايه باقل من تكلفتها الفعليه مجامله لولادي اللي بيلعبوا كاراتيه في النادي .. ده غير الفنانين اللي بياخدوا الافات وبردو جايين مجامله ومن غير فلوس خالص..
    وبعد ما وافقت.. رجعت وقالت ممنوع بس بعد ما بدأنا نلم فعلا..
    فقولنالها ليه ما قولتيش كده من الاول؟؟؟ قالت ماكنتش فاهمه
    وهاقتصروا جمع الفلوس علي بتوع الكاراتيه بلاش بتوع السباحه ولاحد تاني في النادي..
    فقولنا حاضر وبعد كده قولنا نروح لرايس النادي يدعم الحفله طالما الحاجه غيرت كلامها ودبستنا في لم الفلوس وبعد كده قالت ممنوع .. والراجل كتر خيره وافق.. متهيالي لحد كده احنا ما غلطناش
    يعني الخلاصه ان ام فرج وافقت وبعد كده رفضت واتهمتني ان انا بجمع فلوس من غير علمها ؟؟؟؟ هي دي الحكايه اللي انا بتعاقب بسببها واتمنعت من دخول النادي.. لكن احب اقولها انها هتتعاقب في الدنيا قبل الاخره علي الوضع ده.. اللي هيكون سبب خير كبير ليه ان شاء الله .. وتعاسه كبيره ليه..
    علشان المثل بيقول يا بخت من بات مظلوم وما بتش ظالم
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الأحد مارس 06, 2011 2:48 pm

    [b]السيده أحلام أنا لم أقصد شخصك الكريم بأى سوء
    الفكره المعروفه جيدا إن جمع تبرعات أو أشتراكات أو أى فلوس تحت أى مسمى له قواعده وأجراءاته التى لا يجب الحياد عنها تجنبا للشبهات ولا يستطيع أى شخص سواء كان رئيس مجلس او بلديه حتى أن يقر مثل هذه التصرفات وسوف اعطيكى مثال على هذا
    الناس اللى بتجمع تبرعات لبناء مسجد لو مش معاهم إيصالات مسريله ومختومه من الجمعيه التى تقوم بالبناء ومعتمده من الشئون الاجتماعيه
    يقبض عليه ويخش السجن 0
    انا كل أعتراضى كان على القوضى والسماح بذلك وكأنه لا يوجد قى النادى من يعرف مثل هذه ألأمور
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الإثنين مارس 07, 2011 4:45 am

    طالما ام فرج هيه الي قلتلك اجمعي الفلوس اوعي تسيبي حقك واعملي فيها مذكرة
    وانا واثق ان لسه في اعضاء مجلس ادارة رجالة

    ويارب ميكنش كلامي غلط


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الإثنين مارس 07, 2011 1:16 pm

    لاول مره بتقول كلام غلط
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الخميس مارس 10, 2011 8:38 pm

    ممكن اعرف ليه كلامي غلط والصح ايه لو تسمحي اشرحي لنا

    منتظر ردك


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الخميس مارس 10, 2011 9:34 pm

    انت بتقول " ان واثق ان لسه فيه فىه اعضاء مجلس رجاله
    ويارب ميكونش كلامى غلط
    لغايه هنا ده كلامك
    وانا قولتلك انك غلطان
    فين المشكله ؟؟؟؟؟؟
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: ألا يوجد من يقوم بعمله فى مصر

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الجمعة مارس 18, 2011 5:36 pm

    لا تعليق


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة ديسمبر 15, 2017 3:36 am