مرحبا بك نتمني التسجيل معنا فخطوات التسجيل بسيطة جدا وننتظر تفاعلك ومشاركاتك .. والله الموفق .. ادارة الموقع

رياضي - ثقافي - اجتماعي


    أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    شاطر
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الأربعاء أكتوبر 05, 2011 11:26 pm

    تم بحمد الله وصول أحد المراجعين من الجهاز المركزى للحسابات
    وبالرغم من حداثه سنه ( أى أنه شاب صغير فى السن ) إلا أنه مقعدهم أمامه زى التلمذه ومسك بلاوى
    ربنا يقويك وينير بصيرتك
    أحنا مش عاوزين غير الحق
    يعنى لو هما زى الفل سأكون أول المهنئين
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الأربعاء أكتوبر 05, 2011 11:35 pm

    والنبى ياجهاز
    عاوزاك تدقق أوى فى المرتبات وتشوف قرايبهم اللى بيقبضوا 6000 جنيه وهما بدون مؤهل ( دبلوم تجاره ) مع أن استاذ الجامعه بياخد 4000 جنيه

    كمان شوف ألأضافى والمكافأت

    مفيش واحد راجل جدع كده وشهم يقوله يخش على السيت ده واحنا نقوله على المستخبى
    [b]
    avatar
    يوسف عبدالله

    عدد المساهمات : 38
    نقاط : 52
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 4
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف يوسف عبدالله في الخميس أكتوبر 06, 2011 4:04 am

    اتهيلي مش دبلوم يا ام نياضي اعتقد ابتدائية قديمة علي ما تذكر لكن دبلوم ده مستبعده خالص والله وغير صحيحة
    avatar
    شكرى رمضان أغا

    عدد المساهمات : 174
    نقاط : 196
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 6
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف شكرى رمضان أغا في الخميس أكتوبر 06, 2011 10:56 am






    مين قال أن حد بأخذ 6000 جنيه مرتب فى النادى الكلام ده

    غير صحيح هو فعلآ فيه واحده بتأخذ شهرياً 1050 جنيه وهى

    لاتحمل مؤهل على الأقل متوسط ويمكن والله أعلم أعداديه وأنا

    أشك فى هذا .



    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الخميس أكتوبر 06, 2011 8:50 pm

    ياستاذ شكرى متقولش غير صحيح من فضلك علشان انا مش بقول أى حاجه مش متأكده منها
    أرجوك راجع الحسابات فى اللى بقوله ده
    واحد أسمه كئيب عبد الفتاح
    بياخد على كل شهر 34 يوم اضافى+ 1.5% عموله تحصيل من أيرادات النادى كله ليكون مجموع مرتبه حوالى 6000 جنيه والكلام ده انا سمعته من اكتر من واحد مما أثق فى كلامهم

    ولو الكلام ده مش صحيح انا مش حكتب تانى ابدا هنا بعد ماقدم اعتذارى للجميع
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الخميس أكتوبر 06, 2011 8:54 pm

    كما أعتقد أنك مديون لى بألأعتذار فى حاله صدق كلامى



    مع العلم إن أنا صادقه جدا فى كل كلمه قولتها

    مستنيه أعتذارك

    نسيت أأقوللك أنه كمان بياخد 100 جنيه كأدارى الرياضه للجميع

    وأحسبها انتى لوحدك كده حتلقينى صادقه 1000%
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في السبت أكتوبر 08, 2011 4:04 am

    فعلا سعيد عبد الفتاح

    يحصل من النادي من 3000 الي 6000 جنية شهريا

    سالت وتاكدت من الخبر ده من الحسابات بطريقتي الخاصة

    لا حول ولا قوة الا بالله



    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في السبت أكتوبر 08, 2011 9:26 am

    شكرا مدير الموقع
    ظهر الحق
    مستنيه أعتزارك ياشكرى ويكون بشده
    ههههههههههههه

    ولا يهمك ياشكرى انا مش زعلانه منك
    بس بردو لازم تردلى حقى ههههههههههه

    وكمان أنا زعلانه من مدير الموقع لانه قال أسمه غلط هو مش "سعيد "
    أسمه كئيب عبد الفتاح [u][b]
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في السبت أكتوبر 08, 2011 10:19 am

    رساله ألى ألأستاذ مراجع حسابات الجهاز المركزى للحسابات

    بالله عليك شوف مؤهلات هذا الشخص أيه علشان ياخد اموالنا بالشكل ده وهل هناك من يأخذ 34 يوم أضافى كل شهر وأحيانا 35 و 36 يوم
    ما مدى قانونيه إلى بيحصل ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مع العلم بأنه جاهل فى اللغه العربيه بحيث أنه لايستطيع مجرد كتابه أسماء ألأولاد بطريقه صحيحه وخطه ولا خط عيل فى الكا جى 1
    كما أنه لا يستطيع التعامل مع الناس المحترمه . وانا واحده من سيدات كتير قاطعت النادى فى المدارس والتدريب وأدرب أبنى خارج النادى حتى لا أتعرض للتعامل مع هذا الكئيب وأخلاقياته.

    بالله عليكم لو أننا شغلنا 12 شخص ممن لا يجدون عمل وأعطينا كل واحد 500 جنيه بحيث أن نضع محصل دائم فى كل ملعب صباحا ومساءا
    مش حيبقى أحسن وأفضل للنادى وسوف تزداد الحصيله وكمان أفضل للعاملين اللى مش لاقين شغل ؟؟؟؟

    كما أن ميزانيه النادى لن تتأثر حيث أن النادى كده كده بيدفع هذا المبلغ لشخص واحد دون وجه حق ( لهذا الكئيب ).

    منك لله ياحسن يا مراد انت اللى اقترحت هذا المرتب لهذا الشخص زى ماسمعت لا لشئى إلا لأنه قريبك وجارك

    حسبنا الله ونعم الوكيل فيك (حسن مراد ) وفيه(كئيب عبد الفتاح ) وفيهم(أعضاء مجلس الاداره اللى ةافقوا على هذا السفهه)
    avatar
    شكرى رمضان أغا

    عدد المساهمات : 174
    نقاط : 196
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 6
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف شكرى رمضان أغا في السبت أكتوبر 08, 2011 7:46 pm





    أنا بتقدم بأعتذارى هذا لحضرتك عشان الكلام ده صح 100%

    وأنا لم أقصد أن أكذب حضرتك علشان فعلآ كل كلام حضرتك صحيح

    ويبدو أن من مصدر موثوق به فعلآ وأكرر أعتذارى مره أخرى .
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في السبت أكتوبر 08, 2011 7:51 pm

    أستاذ شكرى انت راجل محترم

    والمثل بيقول الرجوع للحق فضيله

    وانت راجل فاضل

    شكرا
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في السبت أكتوبر 08, 2011 8:25 pm

    ياجماعه يبدو أن النادى ده تحته بير بترول لأنه والله لو شركه بترول متديى مثل هذا المرتب الضخم لمثل هذا الشخص وكبيره لو هو بيشتغل فى شركه بترول أنه ياخد 1000 جنيه ووالله العظيم رب العرش الكريم كتير جدا عليه بس نقول ايه بقى اموال البترول كتير ...
    ياخى ده لوبيشتغل فى السعوديه او الامارات عمره ما يحلم ياخد نص ده بس يبدو ان النادى ده اغنى من السعوديه والامارات والكويت مجتمعين
    كمان مرتبه ده عامل مشاكل كبيره اووى فى النادى والناس بتبلطج فى العمل علشان كبيرهم بياخد 500
    وعندهم حق
    تصوروا انا سمعت واحد محترم اقدم استقالته من النادى من فتره مش بعيده بيقول الاتى
    لما موظف يتبع الماليات وبياخد مرتب أكبرمن مرتب المدير المالى + المدير التنفيذى مجتمعين
    هو فيه عقل يقدر يصدق ده.
    تخيلوا لو أن كمسرى فى هيئه النقل العام بياخد مرتب أكتر من المدير المالى للهيئه + مرتب رئيس الهيئه تقولوا على هيئه النقل العام أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟
    طبعا محدش يقول حاجه علشان انا عارفه ردكم حيكون كله كلام خارج
    يرضى مين الكلام ده؟؟؟؟
    والله والله والله لو عزبه ماعيعملوا كده لانهم حيدوله من مالهم الخاص
    أذا هى تدار على غرار العزب الخاصه بس الصرف من مال عام لانه لومالهم الخاص مش حيدوله غير 250جنيه وهو حيبوس ايديه وش وضهر على 250
    ياساده اللى بيحصل ده أستخفاف بينا وبأمولنا وبعقولنا وعدم أحترام لكل الجهات ألأداريه اللى حتفتش عليهم
    ومحدش حيقدر يرجع اللى اتنهب ابدا
    يبدو أنهم حلفين انهم ينتهجوا سياسه الارض المحروقه زى القذافى
    مش حيسيبوا النادى الا خرابه
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الأحد أكتوبر 09, 2011 3:22 am

    شكرا للجميع علي المشاركة الايجابية

    العضوة ام نياظي

    اتمني عدم التلفظ بالفاظ خارجية

    ونطلب من المشرف

    تعديل الكلمات الخارجة

    هنا موقع يرصد ويكشف السلبيات والايجابيات للنادي فقط
    دون تلفظ باحد

    اتمني تفهم الامر كما تعودنا منكم
    والله الموفق
    مدير الموقع


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الأحد أكتوبر 09, 2011 9:39 am

    انا مفهمتش حاجه خالص من اللى بتقوله؟؟
    الفاظ خارجيه أيه؟؟؟؟؟
    ومين اللى قال الفاظ وطلب من المشرف تعديلها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ارجوك فهمنى علشان انا حسه انك بتتكلم عن حد تانى
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الإثنين أكتوبر 10, 2011 6:43 am

    أم نياظى كتب:انا مفهمتش حاجه خالص من اللى بتقوله؟؟
    الفاظ خارجيه أيه؟؟؟؟؟
    ومين اللى قال الفاظ وطلب من المشرف تعديلها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ارجوك فهمنى علشان انا حسه انك بتتكلم عن حد تانى

    كئيب عبد الفتاح


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع
    avatar
    أم نياظى

    عدد المساهمات : 88
    نقاط : 122
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 28/02/2011

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف أم نياظى في الإثنين أكتوبر 10, 2011 9:51 am

    وهل هذه الفاظ خارجه؟؟؟؟؟؟؟؟ عجبى !!!!!!!!!!!!

    ده انا قراءت فى هذا المنتدى شتى أنواع ألألفاظ الخارجه والدخله ولم اسمع منك
    مثل هذا التنبيه العلنى.

    وما الفرق بين كئيب وسفيه مثلا ولماذا لم تعترض على سفيه ؟

    ولما انا ااقول كئيب عبد الفتاح هل أنا كده أسات لحد؟؟؟؟؟

    هو فيه حد اسمه كئيب فى النادى ولكنه كنايه مستتره ولا تعتبر لفظ خارج

    "أنت اللى قولت سعيد عبد الفتاح مش انا"

    احب أن أذكرك بمسابقه "غبى منه فيه" وأنك كنت الوحيد المشارك فيها وقد اختارنا أحد أعضاء مجلس ألأداره لها مرورا بكل الاعضاء
    هل كان ألفاظ خارجه بردو؟؟؟؟ وما الفرق بينها وبين كئيب؟؟؟


    وبعدين أنا سيده متربيه وأعرف حدودى كويس ولما بغلط بعتزر زى أى

    أنسان طبيعى مش ناقصه أى حد يجى يعلمنى ألأدب وأحترام الزات


    وعلشان انا محترمه أرجو من العاملين على هذا المنتدى شطب عضويتى
    ولكم كل أحترام وتقدير
    سلام
    avatar
    شكرى رمضان أغا

    عدد المساهمات : 174
    نقاط : 196
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 6
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف شكرى رمضان أغا في الثلاثاء أكتوبر 11, 2011 8:08 pm








    معذرتاً أم نياظى ومدير الموقع لم يقصد هذا حيث أن حضرتك

    ست محترمه وبتكلمى كلام حقيقى مش مجامله هى ديه الحقيقه





    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: أخيرا الجهاز المركزى للمحاسبات موجود فى النادى

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الأربعاء أكتوبر 12, 2011 1:14 am

    قبل اي شي نتمني جميعا ان لا نجعل اي شخص ينقد منتدانا وموقعنا هذا

    وانا لا اسمح باي الفاظ خارجه ابدا مهما حدث

    وشكر خاص الاستاذ شكري لانه فهم ماذا اقصد بالضبط

    -----------

    وعن شطب عضويتك فلكي مطلق الحرية في ذلك الامر

    الموقع متاح للجميع لمن يحب ان يشترك به او يظوره

    ولكن سوف نفقدك كعضوة نشطة ومتابعه للموقع

    والله ولي التوفيق

    مدير الموقع


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع

      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة ديسمبر 15, 2017 3:19 am