مرحبا بك نتمني التسجيل معنا فخطوات التسجيل بسيطة جدا وننتظر تفاعلك ومشاركاتك .. والله الموفق .. ادارة الموقع

رياضي - ثقافي - اجتماعي


    المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    شاطر
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الجمعة أكتوبر 22, 2010 8:53 pm

    السلام عليكم

    الان بحمام السباحة بهدلة واهمال بمعني الكلمة

    3 مرات شركات صيانة ومعالجة المياه تصلح بالنادي وتعالج
    والحمام زي الزفت بجد
    حراااااااااااام علشان حتي الاطفال الي بتنزل ده
    واكبر دليل السيد رئيس مجلس الادارة منع كل احفادة واقاربه من النزول في حمام السباحة

    طبعا خايف علي صحتهم ومش مهم اعضاء النادي

    ده حتي يا مؤمنين الحبال بتاعت الحارات معموله بسلك الكهرباء الاحمر لا حول ولا قوة الا بالله وكمان متكلف الحبل الواحد 60 جنية كمان

    ده غير كمان مفيش مدير فني للجدهاز يعني سداح مداح الي عايز يعمل اي حاجة يعملها في لبعه السباحة

    ده بقي دعوة عامة الي عايز ينزل حمام السباحة ببلاش ويجيلو امراض ياله ببلاش في نادي الطالبية



    نيجي بقي للمدربين طبعا عيشين حياتهم مفيش مدير فني يعني الي عايز يمرن اي حاجة يمرن يعني بقت سلاطة في المايه ههههههههه

    حسبنا الله ونعم الوكيل

    عفرتو

    عدد المساهمات : 60
    نقاط : 74
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 12
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    تعليق

    مُساهمة من طرف عفرتو في الثلاثاء أكتوبر 26, 2010 2:44 am

    سيدى الفاضل رئيس النادى مش فاضى لحل هذه المشاكل رئيس النادى كل همه الأهتمام بكل لعبه يوجد بها عدد اللاعبين يكونو أولياء الأمور أعضاء فى النادى علشان يضمن صوتهم الأنتخابى وبس ده من ناحه الناحيه التانيه أن رئيس النادى يتبع طريق المثل الشعبى اللى بيقول أطعم الفم تستحى العين بخلاف العاده القذره اللى عود الناس فى النادى على نقل الكلام والخبص وكل ده عشمان فى الرئاسه تاتى ومش بص كده الراجل متطمن أن مش هيصيب الرئاسه الأ وهو فى التربه ندعو له الله سبحانه وتعالى بداوم الصحه لكى يستقل بمنصب الرئاسه طوال حياته مثل الذين سبقوه
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الثلاثاء أكتوبر 26, 2010 2:53 am

    اهلا بك اخي عفرتو عضو عزيز علي الموقع

    وتأيدا لكلام حضرتك

    سمعت مقوله في النادي منتشرة ان السيد رئيس مجلس الادارة هيصرف علي الانتخابات وهذا المنصب الي اخر قرش من فلوسة


    يعني مش فاهم بصراحة هو منصب رئيس مجلس الادارة ده بيكسب يعني
    وله بيربح من ورائه

    وله ده منصب شرفي

    مش فاهم

    حاجة غريبة جدااااااااااااااا

    ياريت بس حد يفكرني لما الانتخابات تيجي ابقي ارشح نفسي رئيس مجلس ادارة

    يمكن بيوزعو لحمه

    وعجبي

    الباشا

    عدد المساهمات : 20
    نقاط : 28
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 14
    تاريخ التسجيل : 27/10/2010

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف الباشا في الأربعاء أكتوبر 27, 2010 8:35 am

    نادي الطالبية اصبح بكل امانه سيئ في عصر هريدي

    كلمة حق لا يختلف عليها اثنين


    عفرتو

    عدد المساهمات : 60
    نقاط : 74
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 12
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    تعليق

    مُساهمة من طرف عفرتو في الأربعاء أكتوبر 27, 2010 8:12 pm


    عندك حق فى اللى ببتقوله فعلآ بيردد هذا الكلام فى النادى أنه هو سيكون رئيس النادى لحد لما يدخل التربه الرجل ضامن النجاح علشان هو شاطر بيغرف يشترى الناس اللى مش محترمه بالأكل والشرب ودفع قيمه الأشتراك وخلافه تطبيقاً للمقوله بتعته وهى " أطعم الفم تستحى العين وللأسف فيه ناس معندهاش دم عندها أستعداد لذلك فهو وائق من نجاحه بدرجه أنه متأكد جدأ جدأ جدا " حسبى الله ونعم الوكيل فى الناس اللى معندهمش ضمير ولا يخافوا ربنا .
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الخميس أكتوبر 28, 2010 1:34 am

    شكرا اعضائنا علي التجاوب والمشاركة

    عفرتو

    عدد المساهمات : 60
    نقاط : 74
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 12
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف عفرتو في الخميس أكتوبر 28, 2010 3:44 pm







    تم بسلامه الله الأفراج عن مجلس الأداره

    اليوم الخميس 28/10/2010

    عقبال كل مره
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الخميس أكتوبر 28, 2010 5:09 pm

    شكرا عفرتو علي الخبر

    عفرتو

    عدد المساهمات : 60
    نقاط : 74
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 12
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف عفرتو في الجمعة أكتوبر 29, 2010 1:18 am


    مرحباً بالأستاذ / أحمد حمدى كعضو فى الموقع

    غ ف ر ت و

    ?????
    زائر

    تعليق

    مُساهمة من طرف ????? في الجمعة أكتوبر 29, 2010 1:30 am

    مساء الخير

    ?????
    زائر

    فضيحة

    مُساهمة من طرف ????? في الجمعة أكتوبر 29, 2010 1:34 am

    قرر مجلس الادارة تحويل حمام سباحة الاطفال الى ملعب كرة قدم

    ياريت نرجع للصور في قسم الصور ونشوف حمام السباحة الصغير

    ?????
    زائر

    خبر عاجل

    مُساهمة من طرف ????? في الجمعة أكتوبر 29, 2010 1:38 am

    لو عايز ابنك يلعب فى حديقة الاطفال ياخذ لعبتة معا
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الجمعة أكتوبر 29, 2010 1:50 am

    مرحبا بك

    الشبح

    عضو معنا ونترقب مساهمتك وتفاعلك بالموقع

    وشكرا علي الاخبار

    ?????
    زائر

    كارثة

    مُساهمة من طرف ????? في الجمعة أكتوبر 29, 2010 1:54 am

    يا خسارة على اهالى الطالبية الكرام واعضاء نادى الطالبية فى انتخابهم لمحمد هريدى الرجل اللى بيقول ابجيب الناس ساعة الانتخابات بالاكل وتركنا الرجل المحترم الاستاذ محمد باشا اللى اتبرع للنادى ب 60000 جنية لعمل تجديد شامل لحمامات النادى قولولى السيد رئيس النادى بااية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عايزين نفكر صح عايزتن نحتار صح المرة الجاية وبلاش نغلط تانى

    ?????
    زائر

    استفسار

    مُساهمة من طرف ????? في الجمعة أكتوبر 29, 2010 1:59 am

    نفسى حد يقولى ازاى سباك اد الدنيا يشتغل مندوب مشتريات الا اذا كان فى حاجة اية هى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الجمعة أكتوبر 29, 2010 2:59 am

    فعلا اخي الشبح

    لازم نفكر المرة الجاية ومنغلطش تاني في الاختيار

    كلامك مليووووووون في الميه صح الصح
    avatar
    شكرى رمضان أغا

    عدد المساهمات : 174
    نقاط : 196
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 6
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف شكرى رمضان أغا في الجمعة أكتوبر 29, 2010 2:54 pm

    أتقدم بخالص الشكر للقائمين على تفعيل هذا الموقع الجميل والذى سعدت بمعرفة هذا الموقع وكان لى مفاجئه كبيره لأن نادى الطالبيه يكون لديه موقع جميل مثل هذا الموقع لكى يناقش أهم الأنجازات والسلبيات التى تحدث فى النادى بدون تجريح لأى شخص مهما حصل وأتمنى من القائمين على هذا الموقع مراعاه ذلك حيث أننى كلنا أعضاء محترمين يهمنى المصلحه العامه لنادى الطالبيه ومن حق أى عضو أن ينتقد أى قرار من وجه نظره أذا كان خاطىء أو صحيح وعلى إداره النادى تصحيح هذا الخطأ أو أفادتة الأعضاء عن حقيقه الأمر ولى ملحوظه على مشرفين هذا الموقع وهى فى حالة أى تجاوزات فى سب أو مهاجمة شخص بعينه يتم أزالة الرساله المدونه فوراً لانه يمكن نجاح هذا الموقع ويكون بناءاً وليس هداماً ويكون على حياديه تامه فى الحق وليس خلاف ذلك .
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الجمعة أكتوبر 29, 2010 3:26 pm

    معك حق الشبح

    الجميع اغفل دور محمد باشا

    ولم يعطي لهذا الرجل حقه

    وعيب كبير في حق الادارة الحالية

    لم تعطته حقه

    فنتمني في الانتخابات القادمة باذن الله

    التحقق في الاختيار

    وعدم تكرار اي خطاء سابقة كمنا بها


    عفرتو

    عدد المساهمات : 60
    نقاط : 74
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 12
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد على سؤال الشبح

    مُساهمة من طرف عفرتو في السبت أكتوبر 30, 2010 12:17 am

    الأخ العضو "الشبح " محمد مصطفى ده معين سباك للنادى بمبلغ 500 شهرياً مع العلم بأنه لحد علمى متفرغ للنادى ورئيس النادى ويعمل له كل كبيره وضغيره لدرجه أنه عينه مدير المشتريات فى النادى وأطلف عليه الأستاذ / محمد مصطفى ونسيوا أنه سباك زمن محمد هريدى اللى فيه العجب ... وعجبى ....
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في السبت أكتوبر 30, 2010 12:44 am

    اكيد والله اعلم في حاجة بينهم

    مش معقولة سباك يبقي مدير مشتريات كده مرة واحدة

    ياريت الي يعرف حاجة يقولها لتتضح الحقيقة امام الجميع

    عضو عامل

    عدد المساهمات : 44
    نقاط : 59
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 15
    تاريخ التسجيل : 31/10/2010

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف عضو عامل في الأحد أكتوبر 31, 2010 12:43 pm

    حاجة غريبة جدا 70 % من سباحين النادى بيدربوا خاص برة مع مدربين من النادى ومدربين من برة يعنى النادى بياخد على قفاة ومحدش عارف يتصرف فى الموضوع دة .. والمدربين الى فى النادى نازلة مص فى دم الناس فلوس وبقا الى عايز ابنة يتعلم او يتدرب سباحة يدفع تدريب خاص ويدفع للمدرب كمان من تحت الترابيزة

    فين ايام كابتن محمد سليمان دا سؤال بسيط بس
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الأحد أكتوبر 31, 2010 11:41 pm

    بجد اشكرك من كل قلبي عضو عامل

    فعلا لعبه السباحة ايم الكابتن محمد سليمان كانت افضل بكثير من الوقت الحالي

    وباذن الله محمد سليمان يرجع تاني مدير فني

    لانه دائم التواجد بالنادي ومبعدش بعيد عنا

    وقلوبنا جميعا معاه لانه انسان علي خلق قبل اي شي

    ورجل بمعني الكلمة


    نعم لمحمد سليمان مدير فني للسباحة


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع

    عفرتو

    عدد المساهمات : 60
    نقاط : 74
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 12
    تاريخ التسجيل : 26/10/2010

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف عفرتو في الأحد أكتوبر 31, 2010 11:49 pm

    معلومه أحب أقولها من مصدر موثوق به أن رئيس النادى محمد هريدى قال بنفس الحرف الواحد محمد سليمان لو على جثتى مايجيى النادى مدير فنى وهذا الكلام سمعته من مدير النشاط وعجبى
    avatar
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

    عدد المساهمات : 662
    نقاط : 3932
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9
    تاريخ التسجيل : 21/10/2010
    العمر : 53
    الموقع : http://talbia.yoo7.com

    رد: المخالفة الاولي في لعبة السباحة

    مُساهمة من طرف مدير الموقع في الإثنين نوفمبر 01, 2010 12:18 am

    طبعا عفرتو علشان الراجل مكنش معاه ايام الانتخابات

    وله في سبب تاني ياريت توضح


    _________________
    نعم لمجلس ادارة قوي Twisted Evil ولا لمجلس ادارة فاشل Evil or Very Mad


    اهداف الموقع

    1- اظهار كل السلبيات بالنادي

    2- الاعلان عن كل مناسبات النادي والاحداث الهامة

    3- ازالة الفساد بكل انواعه

    4- نشر الوعي ونشر اخبار النادي للعضو الغير دائم تواجده بالنادي

    5- تكوين صداقات بين الاعضاء بعضهم البعض واكتساب اعضاء جدد

    6- تبادل وجهات النظر والتكلام بحرية بعيدا عن النادي

    7- تسليط الضوء علي رئيس مجلس الادارة واعضاءالمجلس عن كل قرار متخذ من قبلهم
    وتحليل ونقاش تلك القرارات هنا بالموقع

    عضو عامل

    عدد المساهمات : 44
    نقاط : 59
    عدد الاعضاء التي شكرتنى : 15
    تاريخ التسجيل : 31/10/2010

    قالك على جثتة

    مُساهمة من طرف عضو عامل في الإثنين نوفمبر 01, 2010 9:26 am

    انا عارف قال كدة لية على جثتى مش هيرجع تانى
    1- لان محمد سليمان علشان محترم لما الوضع معجبوش رمالهم استقالتة ومشى من النادى وفضل اكتر من 3 شهور ميدخلش النادى علشان ميلهبش حماس الناس او يعمل مشكلة ودة غاظهم جدا وحارقهم ان فى حد محترم عمل معاهم كدة
    2- فعلا هو عارف ان محمد سليمان موقفش معاة فى الانتخابات ومكنش هيقف تانى
    3- اصلا ك سليمان بيشتغل فى نادى كبير ومش محتاج الطالبية يا جماعة الطالبية هيا الى محتاجاااااااااااااااة

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء نوفمبر 21, 2017 6:19 pm