مرحبا بك نتمني التسجيل معنا فخطوات التسجيل بسيطة جدا وننتظر تفاعلك ومشاركاتك .. والله الموفق .. ادارة الموقع

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك نتمني التسجيل معنا فخطوات التسجيل بسيطة جدا وننتظر تفاعلك ومشاركاتك .. والله الموفق .. ادارة الموقع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رياضي - ثقافي - اجتماعي

3 مشترك

اولياء امور فريق الكراتيه

احلام

عدد الاعضاء التي شكرتنى : 10

اولياء امور فريق الكراتيه Empty اولياء امور فريق الكراتيه

مُساهمة من طرف احلام الأربعاء مارس 02, 2011 12:14 am

بعد ما قررنا نعمل حفله لولادنا بالجهود الزاتيه..نعمل فيها D.J واراجوز ونفرح الاولاد شويه ونطلهم من الجو اللي هما فيه.. قلولنا اكتبوا طلب؟؟ كتبنا.. قالوا استنوا لما مجلس الاداره يجتمع؟؟ استنينا.. وكان الرد بالوافقه شفويا من هريدي كالتالي(طالما مش هندفع فلوس وهم اللي هيجمعوا ويكلفوها خلاص يعملوا اللي هم عايزينوا).. وبعد ما علقنا الاعلان في النادي.. وبدانا نجمع في الرسوم الفظيعه(5 جنيه) من اولياء الامور الكاراته ومن اصدقاءنا في الالعاب الاخري .. بدات المصيده تتشبك..
    الاول ممنوع تلموا من الالعاب الاخري؟؟؟ طب ليه يا حاجه..لا لا لا ده الناس هنا في النادي لسانها قد كده وده ممنوع.. طيب ما رئيئ مجلس الاداره وافق وكمان النس مش معترضه ودفعوا .. لا خلو الدفع لبتوع الكراتيه وبس انشالله كل واحد 100 جنيه مالناش دعوه..
    قلنا حاضر احنا مش عايزين مشاكل للنادي ..
    وبعدين لقينا الفريق مش هيكمل 250 جنيه علشان كده قرر الاعضاء يطلبو دعم للحفله من رئيس النادي.. وبالفعل روحناله والرجل وافق علي 200 جنيه (فيه الخير والله)
    لما سمعت كده الست هانم ما سكتتش وقالت الكلام ده مش هيحصل دي حفله اتوافق عليها بالجهود الزاتيه ومش هتتغير .. قوللنالها يعني ايه؟؟ قالت خلاص هاجبلكوا انا الD.J وبلاش تاخدوا فلوس انا هطلعهم من اي بند تاني..؟؟؟؟؟؟؟؟
    ولما رفضنا.. حصل ما حصل
    ومعلش هكمل مره تانيه علشان بنتي بتعيط
    modynmr

اولياء امور فريق الكراتيه Empty رد: اولياء امور فريق الكراتيه

مُساهمة من طرف modynmr الأربعاء مارس 02, 2011 12:40 am

يا استاذه احلام اصل فريق الكاراتيه ده على حد علمى فيه بلاوى وخاصه فى موضوع الفلوس ده بس الاغرب انه بسبب الخالفات الماليه مشوا مدير فنى والاغرب جابوه تانى ال ايه اصل مفيش غيره ونبى ده اسمه كلام......بصى مفيش احسن من فريق الكونغ فو مفيش خلافات بين المدربين وفى استقرار ده كمان الاختبارات حاجه حلوه خالص تظبطى مع....... ولادك بقدره قادر من حزام كذا يبقى كذا وكل واحد وشطارته انا اعرف ناس ظبطو كده خللى الناس تاكل عيش وده نمذج للفساد
    احلام

مُساهمة من طرف احلام الأربعاء مارس 02, 2011 1:48 pm

modynmr كتب:يا استاذه احلام اصل فريق الكاراتيه ده على حد علمى فيه بلاوى وخاصه فى موضوع الفلوس ده بس الاغرب انه بسبب الخالفات الماليه مشوا مدير فنى والاغرب جابوه تانى ال ايه اصل مفيش غيره ونبى ده اسمه كلام......بصى مفيش احسن من فريق الكونغ فو مفيش خلافات بين المدربين وفى استقرار ده كمان الاختبارات حاجه حلوه خالص تظبطى مع....... ولادك بقدره قادر من حزام كذا يبقى كذا وكل واحد وشطارته انا اعرف ناس ظبطو كده خللى الناس تاكل عيش وده نمذج للفساد
    علي فكره انا ماجبتش سيرة الجهاز الفني انا بتكلم عن اولياء الامور..اللي كانوا بينظموا الحفله معايا..
    وبالرغم من كده الجهاز الفني كان موقفه مشرف جدا.. وجم معايا لرئيس النادي ودافعوا عن موقفنا كويس جدا لدرجة ان المدير الفني كان عايز يدفع فلوس الحفله من جيبه الشخصي..
    ده حتي اكتر اتنين مدربين بنشوفهم بيختلفوا مع بعض كانوا هما الاثنين كمان واقفين معانا جدا وكلمتهم واحده...

مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9

مُساهمة من طرف مدير الموقع الخميس مارس 03, 2011 4:25 am

بصراحة

فريق الكارتية الفترة ده في مشاكل

اتمني حلها حتي لا يؤثر علي المستوي الفني لللاعبين في البطولات

يعني عايزين مشاكل ك نبيل ك ومحمد ك وحسن تخلص من الاخر

وياريت مدير النشاط الرياضي الي ده المفروض من احد ادواره يحل المشاكل ده في اقصي سرعة ممكنة

للعودة الي الاستقرار

والله الموفق
    modynmr

مُساهمة من طرف modynmr الخميس مارس 03, 2011 11:53 pm

لا يغير الله مابقوم حتى يغيروا ما بانفسهم الناس الكويسه معروفين والراجل اللى مش كويس معروف للناس كلها
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9

مُساهمة من طرف مدير الموقع الإثنين مارس 07, 2011 5:26 am

حسبنا الله ونعم الوكيل

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين أبريل 29, 2024 7:11 am