مرحبا بك نتمني التسجيل معنا فخطوات التسجيل بسيطة جدا وننتظر تفاعلك ومشاركاتك .. والله الموفق .. ادارة الموقع

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك نتمني التسجيل معنا فخطوات التسجيل بسيطة جدا وننتظر تفاعلك ومشاركاتك .. والله الموفق .. ادارة الموقع

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رياضي - ثقافي - اجتماعي

3 مشترك

احنا مش قليلين

وسيم محمود عبدالله
    وسيم محمود عبدالله

عدد الاعضاء التي شكرتنى : 10

احنا مش قليلين Empty احنا مش قليلين

مُساهمة من طرف وسيم محمود عبدالله الجمعة ديسمبر 24, 2010 12:24 am

[b]قال رسول الله صلى الله عليه وسلمed]]( من شاف منكم منكرا فليغيره بيده وإن لم يستطع فبلسانه وان لم يستطع فقلبه وهذا أضعف الإيمان ))صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم.
    وطبعا انا مقصدش ان كل عضو شايف غلط او لى حق شرعى وقانونى فالنادى ومش بياخده انه يكون مشاغب او بستخدم ايده عشان ياخد حقه وقبل ما اوضح انا عاوز إيه,, عارف ان كتير من المتواجدين بالنادى سواء اعضاء او عاملين بالنادى واخدين عنى فكره انى انا اللى دايما بتاع مشاكل لكن ناس كتير تعرفنى كويس ومن زمان جدا انى مش بكون غلطان وبكون على حق ولو مش بكون على حق عمر صوتى ما هيكون عالى لأنى لو على خطأ اكيد مش هواجه .
    وخلاصة كلامى ان فيه اعضاء كتير بيهمهم مصلحتهم الشخصية عشان كده ساكتين ومش بيتكلموا ولا بيتحركوا وأعضاء على صلة قرابه بأعضاء المجلس ومينفعش يتكلموا واعضاء بيتكلموا وبس لكن مبيعملوش حاجه لكن الحمد لله اللى انا شايفه من الموقع الرائع ده ان اعضاء كتير مش بيخافوا عشان على حق والدليل اننا متواجدين بأسمائنا وصورنا كمان واحنا مش قليلين وبكررها تانى احنا مش قليلين وهنعرف نجيب حقنا كويس اوى اوى وبالحق وبالقانون وبالإيد وباللسان وبالقلب ومن غير ما نغلط فى حد وهما عارفين كده كويس جدا .
    انا بتمنى نكون على كلمه واحده (( لا للسلبيه )) عشان السلبيه من بعض الأعضاء هى اللى خلتهم كده وصدقونى والله مواقف كتير جدا قابلتها كموظف بالنادى او كعضو عادى ولو كنت سلبى وقتها مكنتعش هعرف اخد حقى عشان الاداره دى مش عاوزه غير اللى يقولها حاضر ونعم وينافقها وبس لكن الحمد لله كل واحد عارف كويس هو ايه
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع
    مدير الموقع

عدد الاعضاء التي شكرتنى : 9

احنا مش قليلين Empty رد: احنا مش قليلين

مُساهمة من طرف مدير الموقع الجمعة ديسمبر 24, 2010 12:57 am

(( لا للسلبيه ))
    يوسف عبدالله
    يوسف عبدالله

عدد الاعضاء التي شكرتنى : 4

احنا مش قليلين Empty رد: احنا مش قليلين